secondlady.blogg.se

Hejsan! Här bloggar jag om mitt liv som älskarinna

Svårigheten med gifta män.

Publicerad 2015-08-23 17:23:36 i Allmänt,

Idag skulle jag haft sällskap. Han skulle ha kommit hit och kysst mig i min molnblåa hall, och sen skulle vi hamna i soffan där mina händer skulle gå vilse under hans tröja och -

Men nej.

Han skickade ett sms, skrev att han tyvärr inte kunde komma loss ikväll, det var någonting med lejonmanen och hennes pomerianer. Jag vet inte. Men det är så det är.
Istället kom Kim hit och som vanligt med henne blev mitt kök en oas av rött vin och jalusier. Vi samlas i mitten av rummet och hon tar mina fötter i sitt knä. Berätta säger hon och plötsligt vet jag inte vad jag ska säga, men det gör inget. Hon öppnar en flaska till och skrattar med hjärtat och mina fötter trivs i hennes knä och jag ber henne bestämma

åt mig

men hon bara skakar på huvudet så luften omkring oss fylls av doften från hennes hår (det där långa slarviga som alltid doftar apelsinolja och mandel och som snabbt kan bli glänsande stramt med hjälp av en borste och två ätpinnar) och jag vet att hon har rätt. Jag måste göra det här själv.

- Katter och gifta män, säger jag och Kim skålar:
- Katter och gifta män.

De kan aldrig tyglas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela