secondlady.blogg.se

Hejsan! Här bloggar jag om mitt liv som älskarinna

Sömnlös

Publicerad 2015-08-23 17:22:20 i Allmänt,

Inatt ringde han och väckte mig och hans röst var viskande och rödvinsmjuk.

- Du är den enda mörka kvinna jag attraherats av. Är inte det konstigt? Jag trodde att jag tyckte om blondiner.
- Jag visste inte att det spelade någon roll?
- Det gör det inte. Ledsen om jag viskar.
- Det är ok.
- Var bara tvungen att smita ifrån de här danskarna och prata lite med dig. Sov du?
- Ja.
- Du har en härlig mage.
- När är du tillbaka?
- Imorgon. Kanske kan ta en joggingtur då? I dina trakter.
- Motion är bra.
- Ja. Motion är bra.

Så idag kommer han tillbaka, idag är han på armlängds avstånd igen och jag vet att om jag bara tar hissen tre våningar upp kan jag få se honom där i korridoren med sitt hesa skratt och sina gester.

Bara tre våningar men samtidigt så vansinnigt långt borta.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela